Diskuse

Slum turistika

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím Vás Radko,

a děkuji za velmi zajímavé a poučné čtení. Já popravdě ani nechápu ty zájemce o takovou "podívanou", pro mně je velmi těžké nějakým způsobem zaujmout postoj např.k žebrající ženě s malým dítětem ( tím mám na mysli, že není v mých silách její situaci vyřešit, i kdybych chtěl a podobné pocity) a tohle by mě jistě vykolejilo na hodně dlouhou dobu..

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 652x
Pracuji jako speciální pedagog a logoped v centru pro děti s kombinovaným postižením. Ráda cestuji, maluji a fotografuji. V květnu 2014 vychází moje e-kniha "Cesta za domorodými kmeny".
Profilová fotografie: Hana Skořepová

Seznam rubrik